Ack, frestelse är ditt namn

När det gäller mat så har jag ingen moral what so ever. Jag älskar bakelser och bullar och socker och mat och gärna för mycket av allt :) I förrgår när jag åkte hem från träningen så var jag lite hungrig, men det skulle ändå ta en stund innan jag kommit hem och lagat mat. Så jag tänkte att jag kan ju alltid ta något liiiiitet på vägen...

Jag körde sakta förbi Max, hjärnan bråkade:
-Nej!
-Men bara nåt liiitet...
-NEJ! Du har ju tränat och vart duktig!
-Men....
...och sen körde jag iväg

Jag körde sakta förbi McDonalds, hjärnan bråkade:
-Nejje!
-Men joooo, bara en cheeseburgare...
-Nej.
-Jo!
-NEJ!
...och sen åkte jag hem.

Vet inte om jag blev nöjd med utgången ändå ;) Jag var ju fortfarande hungrig...


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0