Weekend

Igår var det 30 års fest i Vänersborg, en riktigt lyckad kväll! Grillat, kubb och kalasbarnets mammas underbara kladdkaka! :)

I fredags var vi i Särö en sväng och hälsade på. Mina föräldrar har renoverat en hel del, det var nytapetserat och nya golv i större delen av huset. Det såg bra annorlunda ut, men så snyggt!!! Nu fick jag verkligen lust att ta tag i vår renovering här hemma, men än saknas några pusselbitar :) Mamma var i Barcelona ett tag sen och hon hade hittat en skön topp med tillhörande skärp till mig, och en D&G väska i äkta fejk :) I gengäld hade jag med mig rabarber hem till mamma!

Inatt sov vi i Trollhättan efter 30 års festen, och i förmiddags så visade svärmor en lite keramikhäst som hon köpt på en marknad som hon trodde jag skulle gilla. Och den är verkligen jättefin! Det kommer passa perfekt i trädgården när jag har fått ordning på rabatterna och landen :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 15:31:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0