Wasa 4 Crisp Mix

Nej det är inte knäckebröd, utan en ny sorts flingor som Wasa presenterar. Dessa krispiga flingor är fulla av fibrer och fullkorn och innehåller även knäckekuddar. De finns i två olika smaker, naturell och äpple. Wasa 4 Crisp Mix är nyckelhålsmärkta, vilket innebär att det finns en begränsad mängd tillsatt socker och salt, och det finns gott om fibrer och fullkorn.
Personligen tycker jag att de är goda, speciellt varianten med äpple. Jag brukar inte vara så förtjust i massa fibrer för det blir ofta ganska träigt, men dessa är krispiga och lättätna.


Jag kör en kampanj på dessa flingor via Buzzador. Som Buzzador får man erbjudanden om olika kampanjer som man kan tacka ja eller nej till, och man får hem varuprover att marknadsföra och lämna in en liten rapport på.

Sugen på att Buzza? Gå in på Buzzador HÄR och registrera dig, och glöm inte att ange mitt användarnamn Sapphire som tipsare :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0