21 juni 2010

Gomorron! Sitter här med mitt morgonkaffe och ska strax iväg till jobbet :) Den här veckan har jag lite att göra faktiskt, förutom jobb. Igår påbörjade jag vårt projekt att ta död på den enorma mängd mossa vi har på tomten, ska fortsätta varje ledig sekund. Klippa gräs, en del tvättande och sedan har jag ett roligt projekt också :)

När min vän Malin fick sitt första barn så broderade jag en doptavla till honom. Nu när deras andra barn kommit till världen så fick jag en förfrågan om att göra en till henne också, fast i lila nyanser. Självklart! Så jag ska ut på stan på jakt efter den doptavlan, men om den inte finns så får jag beställa via nätet istället.


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0