Hetta!

Att det kan vara sådan tropisk värme i Norden!! Igår hade vi som mest 34° i skuggan och det var ända till 19 tiden på kvällen. Det var nästan olidligt att vara ute i solen, lätt att det var långt över 40°.


Och nu vaknade jag nyss med 28° här inne trots nerdragna persienner. Vi har sovit på soffan inatt, för det är alldeles för varmt uppe på övervåningen. Kollade just termometern och ute i solen är det nu 45°. Det känns som om idag blir minst lika varm :P Och jag är inte vid havet.... Sjön här bredvid går att bada i, men vattnet ser lagom sunkigt ut. Lite brunfärgat och sådär sjöigt :P Jag får leva på glass och sitta mitt framför fläkten hela dagen istället ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Synd att inte vi hade med oss badkläder. Jag hade gäräna provat sjötvattnet =) Puss

2010-07-15 @ 12:02:50
URL: http://jagnjuteravlivet.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0