Jag ÄLSKAR musikaler!!

Om jag hade fått välja vilket yrke jag helst skulle vilja ha, då skulle jag vara musikalartist! Musikaler är så underbara, storyn blir så mycket mer levande och gripande med musik. Tänk de mäktiga sångerna i "The Phantom of the Opera", de medryckande takterna i "Hairspray" och underbara ABBA i "Mamma Mia!". Enda problemet är väl att man ska kunna sjunga ordentligt också ;)

Just nu har jag alltid soundtracket från "Hairspray" på iPoden när jag tränar, det får mig att ta ut svängarna lite extra eftersom det är sånt GO i låtarna :)

Hairspray, Mamma Mia!, The Phantom of the Opera, Grease, Moulin Rouge, Sound of Music mfl...


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det kan vara spännande att se på =)

2009-09-21 @ 13:02:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0