911

Har bara inte orkat skriva något i veckan :) jag ska skriva lite om Lindas möhippa vi hade förra lördagen i ett senare inlägg! Tyvärr har jag inga kort för jag glömde kameran. Ska se om jag får tag på några av någon annan :)

Denna veckan har varit lite seg, men vi lyckades jobba in några extra pass i simmen så vi har varit lediga idag. Gött! Jag sov 12 timmar inatt, det behövdes nog. Jag är så dålig på att sova under vardagarna. Men det är ju så gott att sova läääänge utan att bry sig om någon tid att passa!

Igår var vi på Fagans på kvällen och käkade med klassen och våra instruktörer. God mat och mycket skratt :) Senare blev det även quiz, som Fagan's har varje torsdag kväll, och det gick riktigt bra! Då mitt lag kan på andra plats av skolans team (och jag var den enda i mitt lag som var kvar vid prisutdelningen) så fick jag ett par röda hjärtforade glittrande glasögon :P Yeay... Haha!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0