IKEA är billigt

Haha, idag kom jag hem från IKEA enbart 14:- fattigare! Två stycken toaborstar blev det. Jag tycker att IKEAs är bäst, för själva borsten är svart. Det känns fräschare. Just so you know ;) Hittade även en byrå till sovrummet som är riktigt fin. Jag har ju spanat på en annan byrå från IKEA på nätet tidigare, men i verkligeheten var den ganska ranglig och inte alls som jag tänkt mig.

Idag var vi i skolan en snabbis för att få tillbaka proven och få våra certifikat. Så nu är den lilla met-obs kursen slut. Nästa vecka ska vi börja en kurs i enmansbetjänat torn. Det verkar vara en bra kurs, jag har hört att den är mer verklighetstrogen då det är mer blandad trafik och blandade språk. Ser fram emot det!

Nu ska jag packa för fullt! Imon går stora flyttlasset :)


o°oOo°o

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill komma och hälsa på!!!!! Är så nyfiken hur ni får det =) När flyttar du dit helt och hållet? Puss

2009-10-09 @ 08:51:44
Postat av: Johanna

Klart ni ska få komma och hälsa på! :) Jag flyttar dit helt i början av december. Vi ska ha inflyttningsfest på nyår, så då är ni välkomna :)

2009-10-09 @ 09:50:55
URL: http://johannascorner.blogg.se/
Postat av: Jollan

Jag var på IKEA idag:-) Det är bra :-)



Kramar!

2009-10-26 @ 21:38:48
URL: http://josefinsymaskin.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0