Busväder

Först nu känns det som om hösten verkligen är här. Det regnar och regnar och regnar och är mörkt mest hela tiden. Då är det extra skönt att sitta inne i värmen :) Men nu får det snart vara slut på regn och rusk och bli vinter på riktigt istället. Eller en soligare höst.

Förra veckan upptäckte jag att mina stövlar läcker in vatten, men det är väl inte så konstigt då jag använde dem hela förra vintersäsongen och de är inte i bästa kvalitet :P Så idag har jag sprungit runt i Kungsbacka och letat stövlar och hittade till sist ett par jättesköna på Bianco. Sulan var inte så kraftig som jag hade kollat efter, men det struntar jag i nu när jag äntligen hittat ett par jag gillar :) Jag får låta bli att hoppa i vattenpölar med dem helt enkelt.

Har även hittat en kappa! Den kappan jag har haft innan är nog 4 år gammal, för liten och har en fläck som inte går bort. Så det var på tiden att jag skaffade en ny! Mörkgrå med stor krage från H&M. Hittade ingen bild på deras hemsida men jag får försöka ta en bild på den någon dag.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0