Bor i en väska igen

Förra veckan var sista veckan i Malmö, då vi avslutade näst sista kursen, enmansbetjänat torn. Eftersom jag inte hade lägenheten kvar så bodde jag hos Petra :) Det blev några lata kvällar i soffan, bra övning inför de kommande veckorna i Halmstad då vi ska vara sambos!

Just nu sitter jag på ett mysigt hotell i Lidköping! Vi har lite studiebesök på Såtenäs fram till på onsdag, riktigt intressant! Idag har vi besökt Gripen Center, flygstridsledarna och kikat på lite JAS. Såg även en Vampire som gjorde en sväng över fältet :) Imon ska vi upp i tornet och kika, ska bli riktigt kul!

Jaha, helgen då. Vi har fått gjort en hel del i huset! Jag har packat upp nästan allt mitt, tvättat i mängder och vi har fått bytt ytterdörren :) Innan hade vi två klena ytterdörrar (mycket onödigt) där den yttre var röd... usch... Men nu sitter där en fin vit stabil dörr! Och vi har beställt ett soffbord, det är mörk valnöt och har lite slipad yta, ser riktigt robust ut. Kommer bli så fint till vår annars vita renare inredning. Jaa, det är kanske inte riktigt som vi vill ännu, men slipmaskinen är redo och målarfärgen står och väntar så snart blir det förändring!! :)

Nähä, nu ska jag ta och krypa ner i den ställbara sängen och sova så att jag orkar upp vid 6 imon bitti :) Natti natti

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0