Helgen

I fredags var det graduation för våra norrmän och en klass med svenskar, så det blev lite party på kvällen. Det var kanonkul och först vid fyra tiden gick vi hem till Petra. Det kommer bli lite tommare på skolan nu utan de andra nu, kommer sakna er!

Igår var det en slö dag med lite återhämtning, tacos, jordgubbar och några filmer. Jag köpte äntligen några Harry Potter filmer, har saknat dem. Jag har alla böckerna och ljudböckerna, men filmerna är kul att se också även om de missar såååå mycket...

Idag har jag varit iväg och shoppat lite. Hittade denna supersöta toppen på Lindex, tunn och go nu när det blivit så varmt!



Jag köpte även Priorin som hjälper till att stärka håret. Det innehåller massor med B-vitamin och lite andra saker som är bra för håret. Jag har alltid haft tunt hår och just nu tappar jag extremt mycket, det bara rasar av. Så jag tänker ge Priorin en chans, allt som kan hjälpa är välkommet :) Man ska äta det ganska många månader men det kan det nog vara värt för att få behålla de få strån jag har ;)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0