Smoothies

Sedan en vecka tillbaka så har jag börjat varje dag med en smoothie, och vilken bra start på dagen man får! :) Det är gudomligt gott och nyttigt och det smakar sommar. Jag har alltid delikatessyoghurt från turkisk yoghurt, banan och pressad apelsin som bas. Sedan varierar jag mellan jordgubbar, hallon/kiwi, blåbär eller björnbär till. Jordgubbar och hallon har jag börjat köpa färska. Det är lite dyrare, men smakar så otroligt mycket godare. Det är värt det!



Vad har du helst i din smoothie? Kom med lite tips :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh va gott med smoothie! Det hade jag också en period då jag gjorde det varje morgon när ja pluggade.

Det ska jag nog börja med igen! Blev sugen nu =)



Brukar göra precis som du fast med valios vanilj yougurt och utan apelsin, fast apelsin kke man skulle prova nån gång. :)



Kram kram!

2009-04-01 @ 10:18:28
URL: http://josefineamandakarolina.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0