Nu är jag tillbaka! :)

Det blev visst en liten paus i bloggandet här, men nu är jag tillbaka!

Förra veckan var det våffeldagen på onsdagen. Men varför nöja sig med en våffeldag när man kan ha en våffelvecka!? ;) För mig blev det våfflor tisdag, torsdag, fredag och ett par stycken på lördag. Så nu har jag lämnat våffeljärnet hemma i Särö för mitt eget bästa. Men det är så förbaskat gott, med grädde och drottningssylt eller hjortronsylt på...

Helgen har varit helt kanon! På lördag lämnade jag blod på Droppen i Nordstan, det var jättelängesen jag gjorde det nu. Jag har varit sjuk till och från under vintern så jag har inte kunnat lämna, men nu har jag varit frisk tillräckligt länge :) Man får ju en present varje gång man lämnar, så nu har jag min tredje mugg från Rörstrand till min samling. Gratis uppsättning fina muggar är inte fel ;) Som vanligt så fick jag en kick av att lämna blod, blev superpigg! Så jag åkte upp till Trollhättan och spanade in Tims nya bil. Sedan åkte vi på spontanbesök hos Malin och Peter. Kladdkaka och gott sällskap :)

Dessvärre missade jag totalt Earth Hour som jag hade ställt in mig på. Jag hade planerat mysig timme med levande ljus och allt, men det glömdes bort när vi pladdrade på som bäst :) Aja, jag får kompensera det en annan dag!



Dessa muggarna samlar jag på, jag får en varje gång jag lämnar blod. Perfekt! :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0