Måndag

Idag har jag varit redig och varit på en rask powerwalk och sedan styrketränat lite hemma. Kom åt de eländiga rumpmusklerna idag med, så nu är jag helt stel. Jag kommer inte i de byxorna som jag kunde använda för ett år sedan, för jag har knappt tränat alls sen jag började på EPN. Och allt har lagt sig på lår och rumpa. Men nu ska det bli ändring!! Massa powerwalk för att få upp flåset, sedan även springa, och massa styrketräning. Beach 2009! ;)

Min tand gör inte så ont längre, jag kan bita ihop och behöver inga smärtstillande. Dock så ligger tandköttet lite löst ovanför tanden vilket är lite obehagligt, men det löser sig väl med tiden :)

Nu ska jag laga lax, diska och fylla i alla CSN papper. Trevlig kväll!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0