Kan inte folk hålla tassarna borta från andras saker?!

När jag kom tillbaka till lägenheten för några timmar sedan, så såg jag till min glädje att det låg ett paket i mitt postfack, det var min premie från Allt om mat. Men när jag öppnade postfacket såg jag att det bara var halva paketet, bokstavligt talat. Den andra halvan av jiffypåsen låg på golvet. Precis så här såg det ut när jag tog ut det ur facket:



Någon har alltså stuckit in sina smutsiga fingrar och försökt dra ut mitt paket ur postfacket!! De har fått med sig halva påsen och de två duklängderna. Men Iittala-skålen var kvar i facket, den hade de inte lyckats få ut. Jag är inte så ledsen över dukarna för de var inte speciellt snygga, och jag fick ju skålen som jag ville.

Men ge fan i att sno grejjer från andra!!!!! DET stör mig!!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0