Allt om mat

Idag fick jag mitt första numret av Allt om mat, som jag har börjat prenumerera på. Jag har velat ha en tidning att läsa, men inte riktigt hittat rätt. Skvallertidningar känns så onödigt, och inredningstidningar har jag ingen användning för ännu. Men MAT kan jag aldrig få nog av, så varför inte skaffa sig mer inspiration? Sedan har jag tänkt byta till inredningstidning när jag ska flytta till hösten :)

Man fick även en fin Iittala skål som premie när man blev prenumerant, och de är ju alltid stilrena. I detta numret fanns det kanongoda recept på nyttiga bröd. Jag äter inte så mycket bröd, för jag tycker de flesta man köper bara jäser i magen. Men här fanns recept som fick brödmagen att mullra, så jag ska baka lite egna bröd istället. Det var längesen jag gjorde nu... :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0