Växjö

Igår var jag på besök i tornet på Växjö :) Det var trevligt att få komma dit och se hur det ser ut innan man börjar jobba där. Det är en mysig flygplats och de som jobbar där verkar kanon, i alla fall "Pille" som var där igår :) Han bjöd på muffins och kaffe, riktigt nice!

Efter besöket så åkte jag runt lite i Växjö för att kolla på lite ställen som vi hittat på nätet. Det fanns ett hus som vi varit mycket intresserade av, men imorse fick vi veta att det var sålt. Typiskt. Men nu har vi en bostadsrätt på gång! Hoppas hoppas på den... Jag har surfat runt på IKEA och planerat hela kvällen, haha, inte bra när man har ett kommande mastery... Men plugga ska jag göra imon!

Som vanligt, tänkte lägga in lite bilder, men icke. Någon som vet varför det krånglar så? Jag har hört att fler har problem med blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pille är bäst!

Hade han som instruktör på ADI :)



Hälsa från mig

kram

Henke

2009-06-24 @ 18:06:45
Postat av: Johanna

Ja han nämnde att han haft dig :) Jag ska hälsa om jag träffar honom igen! Han var inte säker på om han är kvar på Växjö när jag kommer dit. Hoppas det :)

2009-06-24 @ 21:06:51
URL: http://johannascorner.blogg.se/
Postat av: soffi

har också haft problem att lägga upp bilder.. :-( om du kommer på problemet så let me know ;-)

2009-06-25 @ 16:59:50
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0