Hus hus lägenhet hus....

Man blir helt utmattad av att leta boende! Antingen är det alldeles för dyrt, eller så behövs det massa renovering. Många hus i rätt prisklass har heltäckningsmattor eller hemska brun/orangea plastmattor, vedervärdiga badrum och det är gammalt och slitet. Vi kommer inte ha tid att renovera första tiden så vi vill inte ha något som man måste pyssla mycket med, även om det kanske är lite billigare. Vi vill bara kunna flytta in och börja leva och sen småfixa allt eftersom.

I morgon ska jag åka och kolla på ett hus i Alvesta som ligger strax utanför Växjö. Det ser mycket lovande ut och jag hoppas verkligen att det motsvarar förväntningarna någorlunda. Syrran ska följa med som support också, segt att köra så många timmar själv.

Håll tummarna!! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag håller tummarna, hoppas att ni hittar ett bra ställe till slut! Håller du till i Särö i sommar?!

2009-07-08 @ 23:46:39
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: soffi

jag håller med dig!!

vet inte hur många lägenheter vi kollade på först, innan vi började kolla på hus och kollade på ännu fler visningar!! tänk sen när ni ska börja vara med i budgivningarna också.. har man otur blir det en del :-( lycka till nu!! skriv gärna ut länkarna på husen ni kollar på, tycker det är så kul o kika!

2009-07-09 @ 20:17:18
URL: http://sofiasjunfors.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0