Det bästa med Finland...

...är musiken!! Sonata Arctica, the Rasmus, Apocalyptica och Nightwish för att nämna några.



Det första jag såg när Tim hämtade mig på Helsinki-Vantaa i fredags var en taxi med en stor the Rasmus logga på sidan. Yeay! Och på radio spelar de gamla Rasmus låtar, igår hörde jag "F-f-f-falling". I Sverige spelar de ju 7 år gamla "In the shadows" fortfarande och tror den är ny, haha!

Jag skulle kunna trivas bra här, om det inte var så dyrt... Ett paket Kellogg's Red Berries kostar över 4 €!!!! Det är nästan 50kr! Jag tycker det är dyrt när det kostar drygt 30kr i Sverige... :P Det är nog risken med att införskaffa Euro i Sverige, allt blir mycket dyrare, smyghöjningar av allt. Det märktes en stor skillnad när Finland skaffade Euro.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0