Torsdag

Min hals är helt pajj. Jag har knappt kunnat svälja idag, det är så svullet. Har ätit väldigt lite, så jag är hungrig! Men funderar på vad som är lätt ätet. Mannagrynsgröt kanske? *funderar* Kan man ha halsfluss utan att ha feber också? Jag har hört att man har hög feber när man har halsfluss, men det har jag ju inte. Jag hade det häromdagen, men det var bara över ett dygn. Jag får nog googla lite :)

Idag har vart en bra dag i simulatorn! Förutom att jag låtit som en kraxande kråka på rösten då, hehe... Fina lösningar, fint flöde på trafik, övningarna kändes enkla. Hmm, de är ganska enkla just nu, men det gick liksom så smärtfritt vad gäller allt :) Så idag har jag belönat mig med massa halstabletter och en pysseltidning med japanska logiska pussel (bl a sudoku) som jag ska pyssla med ikväll. Jag borde plugga lite, men jag orkar verkligen inte göra det... Nästa vecka ska jag ta tag i allt. Punkt slut!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0