Stabilt...

... på 38° än så länge idag. Hostan är vedervärdig! Tim kommer hit ikväll och han skulle ta med en receptbelagd hostmedicin, Molipect eller vad den heter. Och så kommer även Tims franska pilotkollega Thomas hit. Det bestämde vi förra helgen, men jag har börjat motarbeta det lite eftersom jag inte blivit bättre. Men Tim anser att eftersom han har lite influensa också, och Thomas visst är lite kass med så gör det inget att jag är sjuk. De hade velat följa med på festen imorgon kväll, men eftersom jag blir sängliggandes så får de hitta på något annat att roa sig med :) Jag tror de skulle till Danmark imorgon med en annan kollega och flyga lite simulator istället.

Men det ska bli skönt att få lite sällskap, är sååå trist att sitta här helt ensam hela dagarna. Jag hade verkligen velat kunna gå till skolan imon, jag har redan missat för mycket. Men jag är nog inte tillräckligt frisk. Och det är dumt att influensan smittar så, jag vill inte att fler i klassen ska bli sjuka nu. Jag ska vila hela helgen och bara försöka bli helt frisk!

Haha, vi ska klämma in 2 sängar till i lägenheten. En sån där hopfällbar gästsäng och så den tjocka madrassen från min bäddsoffa. Vi hade bara tänkt ta in en säng till, men eftersom jag svettas så på nätterna nu, så vill Tim sova i egen säng. Förståeligt ;)

Nu ska jag göra ett tappert försök att röjja upp lite här inne. Som det ser ut nu så kommer de inte in ens utan sängar :P

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0