Onsdag

Det blev lite dåligt med sömn i natt, för det blåste nästan storm här utanför! Det tjöt utanför fönstret och skiljeväggen mellan min och grannens balkong smällde i vinden...
...vilket resulterade i att Johanna sov ett par timmar nu på eftermiddagen :) Får se om jag kan somna i tid ikväll ändå.

Igår när jag kom hit till lägenheten så hade fläkten över spisen lagt av igen. Men idag när jag kom hem från skolan så funkade den fint igen. Mysko grejjer!

Första dagen i skolan efter lovet idag, och jag var rejält rostig :P Jag får se passen i simulatorn idag som lite uppvärmning för att komma igång igen. Imorgon ska jag göra bättre ifrån mig! Denna veckan har vi inga instruktörer, utan vi får träna själva för att komma iform efter jul :) Sedan har vi prov på fredag på LOP (Local Operating Procedure) manualen. Men sist gick det provet felfritt, så jag känner mig inte så nervös :) Detta provet skulle vara liknande.

Igår köpte jag massa frukt och gott som jag smaskat igår och idag. Jordgubbar, banan, vindruvor, klementiner och vaniljglass till det. Underbart gott! Så nu ska jag återvända till vindruvorna och LOP'n :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0