Last night in freedom

Imon är det dags att åka tillbaka till Malmö igen... Suck... Till betongfängelset och bomberna... Staden där de inte vet vad kalvkorv är...

Jag hade tänkt lämna blod idag, men eftersom jag varit förkyld så nyligen så ska jag tillbaka om en månad, då de har lördagsöppet :) Men jag fick en chokladask av dem på Droppen Nordstan, även om jag inte lämnade blod. Trevligt! :)

Sedan gick jag till Åhléns City och köpte en concealer från i.d. som jag spanat på ett tag. Den var slut sist jag letade efter den. Den är i nyansen Summer Bisque, som är i en lite gulare nyans. Det passar mig då de gula nyanserna dämpar de röda/bruna pigmenten jag har runt ögonen.



Nu blir det lasagne!


Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0