Helgen

Ahh vilken kul fredag det var! :) Efter att ha sovit massa timmar på eftermiddagen, gick jag till Hossein som hade förfest i trappuppgången bredvid, och sedan drog vi vidare till Daniel i en annan trappuppgång :) Vid midnatt var vi ett gäng som drog till Etage, var ett riktigt kul ställe. De har öppet till halv 6 på morgonen, perfekt! Massa dans, gratis drinks och babbel. Jag rultade därifrån vid halv 5, fick gratis taxi hem av en schysst person som inte förstod hur man kunde bo i Rosengård, hahaha...

Resten av helgen var lugn. Jag fick städat upp lite, tvättat och slappat. Jag håller på att brodera min tredje Miranda-nalle tavla, den är snart klar :) Det är nästan som ett terapiarbete att brodera, man följer mönstret och tankarna lugnar sig. Eller så kollar man på en film samtidigt, ännu bättre :) I lördags kollade jag Titanic, var så länge sen. Usch jag lipade lika mycket som varje gång. Man ska inte se sånna filmer när man är ensam :P

Men älskling kommer troligen hem till helgen... Yeay!! :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0