Dumma halsen

Idag var man tillbaka i skolan, med instruktörer till hands denna gång. Det gick hyfsat idag, men jag måste fila lite på korrekt fraseologi vid samordningar med andra sektorer :) Imon gör jag bättre!!


På väg hem från skolan började jag få ont i halsen igen, samma ont som när jag blev sjuk i julas. NEJJE! Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu... Tre veckor kvar på approach-skedet, med final exam om tre veckor. Plus ett arbete i human factors som måste göras och redovisas inom 2 veckor. *urk*

Så nu har jag tagit en stark ipren, KanJang, jordgubbar med massa bra c-vitamin, grönt te med honung och en vitamintablett! Haha!



JAG SKA BLI FRISK!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! Du e rolig! Hoppas du kryar på dig gumman. Puss

2009-01-12 @ 20:18:54

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0