Sötaste Sebastian

Igår var jag och Tim och hälsade på Malin, Peter och Sebastian. Han har blivit så stor redan!! Jag såg honom senast när han bara var några dagar gammal och nu är han över 3 månader :) Han har vuxit jättemycket! Vi fikade kladdkaka och pistagebulle och tjötade några timmar, jättemysigt!

Sedan åkte jag och Tim vidare till Överby och kollade lite. Jag köpte en ny concealer från Make Up Store, cover all mix som sägs vara väldigt bra. Och det är den! Testade igår när jag kom hem och den täcker verkligen jättebra! Jag är så fruktansvärt mörk runt ögonen så jag behöver något som täcker ordentligt. För några månader sedan så köpte jag en concealer från i.d, men den täcker inte så jättebra och den syns väldigt tydligt att man han på sig. Den blir liksom lite mjölig. Men denna från MUS känns som ett bra köp :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0