I'm back!

Sorry för det lilla uppehållet, men det har varken funnits varken tid eller ork att skriva. Men nu är det nya tag :)

Denna veckan har vi haft avslut på APS kursen, så vi har haft final exam och presentationer och lite smått och gott. Testet gick fint och jag fick bra omdömen så jag är helt nöjd :) Nästa vecka börjar en 6 veckor lång kurs som kallas TCL, det har att göra med att hålla plan i holding innan man skickar vidare dem till flygplatsen/nästa sektor pga hög trafik belastning. Det tråkiga är att de norska i klassen inte ska läsa TCL, utan de går direkt till ADI, som är tornkursen. Så idag var sista dagen tillsammans med dem. Kommer sakna er!! Men vi kommer ju förstås ändå att ses i skolan varje dag :) Hehe.

Sedan har Tim tillfälligt flyttat in hos mig :) Han ska bo här i 4 veckor då han gör bolagskursen hos Thomas Cook Airlines Scandinavia i Köpenhamn. Han skulle bott på hotell i Köpenhamn egentligen, men bolaget gick med på att betala broavgiften istället för hotellet, så han kan bo hos mig istället :) Det är lite trångt på 25 kvm, men det funkar :) Det är så gott att vara sambo igen, det är över 1,5 år sen som vi flyttade isär... Tiden har gått vansinnigt fort!!

Nu ska jag bara koppla av och göra ingenting hela kvällen. Förutom laga mat förstås, lax blir det ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad skönt det måste vara att ha honom hemma igen!! Hälsa honom från mig :) Har ni några stora planer under dessa veckor?!



Puss

2009-02-05 @ 18:53:02
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: Linda

Mums va gott med lax! Grattis till samboläget! den 20-21 mars blir du sambo med mig ;-) Puss

2009-02-06 @ 09:21:15
URL: http://lindaochjohan.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0