Fynd!

Igår var jag och Tim en sväng på Kungsmässan på väg hem från Malmö, och då fick jag syn på ett par otroligt fina pumps på Nilson. Jag testade och jag köpte. De är såååå fina, till våren och sommaren kommer de bli kanon! Och de kostade bara 299:- ordinarie pris! Ingen höjdar kvalitet säkert, men de håller tillräckligt för mig gissar jag :)



Nu sitter jag och väntar på att Tim ska komma tillbaka från nån däckfirma. Hans ena däck läcker så det behövs verkligen kollas upp.

Nu ska jag mumsa klart på kladdkaka ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Superläckra johanna! Sånna vill jag ju oxå ha... =)Hoppas du har de riktigt bra! kram josse

2009-02-12 @ 18:35:27
URL: http://josefineamandakarolina.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0