Full fart!

Jag har hunnit med så mycket idag! Tänk om jag kunde vara lika effektiv alla dagar?! Vi slutade skolan vid 12, och när jag kom till lägenheten så gick jag till kontoret och hämtade ut nycklarna till en kompis som ska flytta in i studentboendet här. Sedan har jag diskat ett berg, gått ner med sopor, papp, plast och glasburkar, tvättat i 3 timmar, dammsugit, rensat ut kylen och frysen på gammalt och nu ska belöna mig med tacos! :) Fast alla grannar verkar äta pizza idag, hissen har luktat pizza varje gång jag åkt ner till tvättstugan. Så nu är jag inte alls sugen på tacos egentligen :P Typiskt.

-paus-

Oh nu ringde älskling precis, han kanske kommer hen redan ikväll istället för imon!! :D Han skulle se om han kunde komma med ett flyg ikväll. Jag får besked snart.... I så fall väntar jag med tacos tills han kommer hem så har vi nattpicknick på golvet istället :) MYS! *hoppas hoppas*

-paus-


JAAA han kommer hem!!! :) Ska hämta honom på Kastrup om 2 timmar. Yeay!! Ha en mysig kväll alla där ute! Kram

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0