Norrköping och Arlanda

Jag har inte uppdaterat under veckan för vi har varit iväg på studiebesök, två dagar i Norrköping och två dagar på Arlanda. Det har varit intressant, men något segt ibland. Många föreläsningar och organisationsdiagram. :P Men Arlanda var roligt, vi fick guidning runt på hela flygplatsen och vi fick besöka tornet, ATCC, Flight planning centre, airport security, SMHI mm mm.



MEN. När vi kom till inrikesterminalen för att åka hem igår eftermiddag så stod det att min flight var inställd. Hur typiskt? Vi såg på tavlan att det gick en flight till Göteborg om 30 minuter, så jag flängde iväg till SAS servicedisk, lyckades få en plats på den flighten, checkade in min väska med en minut till godo, nästan sprang genom säk och hann med planet. Woho! Så jag kom till Göteborg en timma tidigare än planerat :) När jag kom till Landvetter så hade min väska lyckligtsvis kommit med flighten, jag hann precis med flygbussen och när jag kom till centralen hann jag precis med pendeln till Kungsbacka. Flyyyyt. Sedan fick jag dock vänta en stund i Kungsbacka på bussen hem, men vad gjorde det när resten hade gått så bra? :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0