Måndag

De borde seriöst byta stolar i glashuset, den nya ANS-byggnaden på Sturup. De är ganska hårda, sitsen lutar lite bakåt och ryggstödet är lite felvinklat, så man sitter helt krum i ryggen, och jag som har haft lite ont i ryggen redan innan. Uscha, jag får väl ta med mig en kudde att ha bakom ryggen ;)

Sedan har jag hittat en ny FAVORITSIDA! Helt plötsligt kan jag förstå vad mina kusiner i Finland skriver på facebook :) Bara att fylla i en text, trycka på översätta och sedan läsa på ett förståeligt språk.

Nähä, mer intressant än så blir det inte idag. Gonatt! :)

Kommentarer
Postat av: soffi

den sidan la jag till favoriter direkt!! :-D har också språksvårigheter med släktingar från finland ;-)

2009-08-04 @ 20:45:04

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0