Malmöfestivalen

Vad roligt det var igår! Massa skratt och tacos hos Petra innan vi gick till Folkets Park vid midnatt där en vän till några av tjejerna skulle spela nyckelharpa. Men innan hon började spela så var det något amerikanskt barnprogram (?) med en tjej klädd i godispapper och en kille som var målad mörkgrön i ansiktet och hade fullt med lösskägg, såg ut som en illamående varulv. De flummade på scenen och hade sedan en grönsaks-ätar-tävling för att alla vuxna ska förstå hur hemskt det är för barnen som blir tvingade att äta sina grönsaker... Jag måste säga att det var det LÖJLIGASTE jag sett! Så vi gick faktiskt därifrån innan deras vän spelade nyckelharpan... Lite synd, för det är så vackert :)

Sedan gick till Cuba Café och satt och tjötade. Petras syster blev bestulen på sin plånbok och mobil medan hon dansade, surt... Att folk inte kan hålla tassarna borta!!

Förresten, igår köpte jag även en stickad tröja från Vila i en butik som heter ChaCha :) Mörkt lila och sådär lagom lång att man kan ha den över leggings. Tyvärr är den i 100% akryl, men för 199:- gör det inget ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön blogg :D

Besök gärna min :D Kram



www.bellalahdo.blogg.se

2009-08-16 @ 21:10:42
Postat av: Anonym

Skön blogg :D

Besök gärna min :D Kram



www.bellalahdo.blogg.se

2009-08-16 @ 21:10:44
Postat av: bella

ja jag vet hur du menar. Jag ska plugga riktigt mycket för sen har man något att vara stolt över när man håller sina betyg i handen. :D hehe

2009-08-17 @ 10:19:02
URL: http://bellalahdo.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0