Kontraktet på huset är skrivet!

Wohoo!! Husägare!!! Haha, hur vuxet? Vi är så glada, för huset är verkligen fint. Vi har massa planer för huset nu, men det räcker till för att pyssla med under flera år :) Långtidsprojekt! Det enda som var kass var att den lilla balkongen utanför sovrummet var rutten, men den tar vi bort. Vi får se om vi bygger dit en ny igen eller om vi låter sätta in ett stort fönster istället för balkongdörren där. Visst är det mysigt med balkong till sovrummet, men det finns saker vi hellre lägger pengarna på innan dess. Garage, köksluckor, vedspis och varmvattenberedare, inredning... :)


Första prioritet är en säng, och det blir nog denna!
Och byrån nedan har jag suktat efter länge...

Mindre bra är att jag missade provet i fredags, med två ynka poäng. Surt! Jag lär mig faktatexter så himla segt, måste skriva ner allt flera gånger för att det ska fasta, men det hann jag inte med denna gången. Aja, då får jag satsa på 100% på omprovet så att jag får upp självförtroendet där igen. Hehe :)

Nu ska jag börja packa, för imon bitti går tåget mot Norrköping och LFV's kontor. På onsdag och torsdag ska vi vara i Arlanda på besök också, ska bli roligt! Kraaam

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad kul med hus!!

stort grattis!

kramar

2009-08-28 @ 08:55:55
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: therese

grattis till husköpet, såg tims bilder,-JÄTTEFINT



kramar

2009-08-30 @ 14:40:43

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0