Det verkar som om vi håller på att bli med hus...

Nästa vecka ska vi besiktiga huset på fredag och skriva kontrakt på lördag! Helt amazing underbart!!! :) Håller alla tummar och tår att besiktningen inte visar några större fel. Jag bjuder på en liten sneak peak på huset idag. Lagom stor trädgård utan alltför mycket buskar och växter, lättskött och bra.



Denna helgen ska jag stanna i Malmö, för i morgon blir det party party med Petra och några andra tjejer på Malmöfestivalen. I morgon bitti ska vi ut och shoppa lite, jag vill ha heels! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Såååå sjukt kul!!!! Jag längtar så efter min laminerade inbjudan i guldram som jag antar kommer med expressbud i form av en johnny-depp-snygg kille ? såklart, hihi =)



lycka till med huserandet. puss

2009-08-17 @ 00:53:27

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0