Grillning

Idag har jag grillat här nere på gården på Gripen för första gången. Jag tyckte det var dags att testa annat än hederliga Dennis-korven, så jag köpte Scan's Deli Wienerkorv som har fårr bra betyg i test. Den har 73% kötthalt, vilket är mycket! Den var riktigt god att grilla och mättade betydligt bättre än Dennis-korven. Tillsammans med bröd, ketchup och mimosasallad blev det kanon!

Inatt var det inbrott i ett antal bilar på parkeringen här nere. De har knackat rutan snott några stereo. Jag har inbyggd stereo, larm på bilen och inga lösa saker i bilen, så den hade de lämnat ifred. Puh!

Tim är på väg till Finland nu med M/S Silja Serenade från Stockholm :) Han ska ta med nya bilen till Helsingfors nu när de får lägenheten där borta. Saknar dig älsklingen...

Har precis sovit två timmar nu... Har onda veckan nu så man blir ju helt matt av värken och smärtstillande... Hade tänkt trösta mig med vaniljvisp, men somnade istället och det var nog bättre, hehe. Nu äter jag t o m ett äpple :)

Ojj nu blixtrar det ute över sundet! Trodde först de sköt raketer som vanligt, men det är riktigt åskoväder! Årets första blixt jag ser, yeay!! Tycker det är mysigt när det åskar och blixtrar ute, man har sån vacker utsikt från 9onde våningen ut över sundet. Riktigt skådespel! Fast de bästa åskovädren brukar vara på sensommaren.

Nähä, gå och lägga sig igen kanske?

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0