Fredag!

Då var det fredag, igen :) Och jag ska stanna nere i Malmö för en gångs skull, jag behöver tid på mig att storstäda lägenheten. Det orkar jag aldrig göra på veckodagarna annars.

Kom hem för en stund sen, efter att ha shoppat med Petra på nyöppnade Entré. Jag shoppade... håll i er nu... ett 5-pack strumpor! :P Men det behövdes för jag har sista paret på mig nu och har tvättid först imon. Och så kan jag slänga lite slitna strumpor nu. Dessutom hade jag 50:- presentkort på H&M så jag pröjsade bara 29,50:- för dem, hehe. Jag såg massa fina klänningar också, varav jag provade några... En på Mango och en på Gina. Men nej, ingen denna gången.

Nu ska jag iväg till affären och köpa motivation (läs: ICA's kladdkaka med vaniljvisp) till storstädningen imon! ;)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0