Bra dag!

Idag har varit en bra dag :) Förresten, om vi går lite bakåt i tiden, igår bestämde jag, Malin o Linda att vi ska träffas hemma hos Linda på fredag! Ska bli sååå roligt!!! :) Jag är ledig från skolan på fredag, så jag passar på att åka hem när jag får långhelg :) 
Idag började vi med Tower/approach delen på Basic utbildningen. Jag tycker nog att jag trivs bättre i torn än i enbart approach, kändes så idag i alla fall. 
Och idag bestämde vi vart vi ska göra vår praktikvecka någonstans. Jag ska till Såtenäs (precis som jag önskade) :D Jag gillar militära flyg, maffigt :) Ska bli kul att se det på närmare håll. Jag var på Såtenäs för ett par år sen då de hade öppen dag. Då höll de på att bygga sitt nya torn, så det ska bli kul att se det i funktion :) Det ser fint ut på bild i alla fall :) Det ligger inte så långt från Trollhättan, så det finns risk att jag våldgästar Malin en hel del då ;)



Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0