Black Roses



I förra veckan släppte The Rasmus sitt åttonde album! Efterlängtat, eftersom det var tre år sen senaste albumet kom. Så idag har jag beställt det från CDON.com, hoppas att jag får den i denna veckan. Som student får man gratis frakt på CDON, så nu blev det billigare att beställa den från nätet än att köpa den i butik. Jag funderade på att ladda ner det från iTunes Music Store först, men eftersom jag har alla deras tidigare album på CD så vill ha den i fodral :)

Det blir många inlägg idag, men så går det när man försöker plugga ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha hur går det egentligen med ditt pluggande? ;) Du är som mig, blir alltid massa blogginlägg när man ska sitta hemma och plugga :P

Hoppas det går bra på provet iaf! Puss

2008-09-29 @ 17:04:46
URL: http://fridascorner.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0