New life... again!

Ja hur många gånger har man inte startat sitt "nya liv"? :P Men, here we go again! Jag är en storkonsumerare av flingor, vilket innehåller mycket socker. Så bara där gör jag en förbättring i att byta matval :) Just nu äter jag istället knäckebröd med smör, rökt skinka och skivat päron på. Supergott! Och dricker te, där jag pudrat på lite kardemumma. MUMMA! :)

Sen är ju jag ett offer för reklam :D Haha, jag skulle nog kunna bli lurad att köpa vad som helst. Men denna gången står jag för mitt val att köpa, av den enkla anledningen att jag faktiskt tror det kan hjälpa. Jag har alltså beställt från TV-shop. En Malibu Pilates Chair. Liten och smidig att ha i min lilla lägenhet. Jag vågar ju inte riktigt gå ut i Rosengård när det är mörkt, och det kommer resultera i att jag kommer säcka ihop här i lyan. Så nu jäklar kommer en (förhoppningsvis) mer tränad Johanna krypa ut ur idet till våren, haha.

Sedan skolan började i våras så har jag nästan bara suttit ner och jäst, kommer inte i hälften av mina byxor längre. Men till våren ska jag komma i byxorna igen. Det är ett löfte! Jag säger som Benjamin; Full fart!! ;)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0