Wake up light och i.d. Bare Minerals

Igår, lördags, mådde jag inte bra alls under dagen. Orkade ingenting. Låg i sängen till kl 17, läste lite och sov lite och tittade upp i taket lite. Sedan tvingade mamma upp mig för att äta lite. Efter det mådde jag lite bättre. Provade t o m att äta avokado med skagenröra till. Jag har aldrig testat avokado innan, men hört att det ska vara så nyttigt. Det var inte yeay-upplevelse, men det var klart godkänt.

Jag läste lite om depression och nedstämdhet på aftonbladet igår, och fick tipset där att skaffa en ljusterapi lampa. Så idag har jag varit och köpt en sådan. Det är en väckarklocka, där ljuset sakta börjar tändas upp en halvtimma innan larmet går, så att hjärnan reagerar på att det blir morgon, kan man säga. Sedan kan jag ha lampan tänd på eftermiddagarna och kvällarna för att få lite mer energi. Tröttheten gör mig otrolig seg, nedstämd och jag tappar all ork. Så jag hoppas denna lampa blir en hjälp på traven.



Sedan köpte jag ett startpaket med i.d Bare Minerals produkter. Jag testade mammas foundation idag och gillade det. Men jag var inte riktigt säker på om den nyansen var riktigt rätt. Jag kollade på den nyansen mamma hade, och en nyans ljusare. Och en puderborste, som kostade ca 350:- eller nåt. Dyrt.. Sedan hittade jag ett startpaket med två nyanser av foundation, de två jag hade kollat på, en rouge, en annan grejj, nån fuktgivare och tre penslar, för strax under tusenlappen. Det är ungefär vad en burk puder och en borste hade kostat enbart. Så nu kan jag hitta rätt nyans och så har jag borstarna jag behöver, perfekt :)

Nu ska vi strax äta fars dag middag, med bakelse till efterrätt! Yum!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så här mot jul passar det ju perfekt att få gratis presentkort, Om du blir medlem på Supergratis via denna länk så kan du samla ihop poäng ( till exempel så kan du klicka dig in på olika hemsidor och så får du poäng). Dessa poäng kan du sedan kan växla in mot presentkort i en massa olika butiker, lotter,biobiljetter,en ipod shuffle och mycket mer helt gratis: Glöm inte att aktivera kontot via din mail!

http://www.SuperGratis.se/?r=50207



På gratismode.se så kan du få hem gratis presentkort till en massa olika butiker, biobiljetter eller varför inte växla in en trisslott. Bara genom att enkelt samla poäng som du sedan växlar in så kan du få något av dessa grejer helt gratis hem i brevlådan:) Klicka här för att bli medlem, och du glöm inte att aktivera ditt konto via din mejl.

www.gratismode.se/?c=1389



Hoppas du får en bra söndag:)

2008-11-09 @ 17:39:16

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0