Underbar helg!!

Om det ändå kunde vara helg hela tiden ;) Eller om jag i alla fall kunde ha älskling bredvid mig varje dag... Helgen har varit så rolig och mysig! På fredag åkte vi upp till Trollhättan, Tims föräldrar bjöd på smörgåstårta från Saab. Det är helt magiskt god!!! :)

I lördags åkte vi ner till Gbg på kvällen och gick på inflyttningsfest hos en pilotkompis till älskling. Det var så himla kul!! Träffade massa piloter som jag inte sett sen Tim läste på SPU (Svensk Pilotutbildning). Trevligt! Där var även en tjej som gått i min parallellklass i 6an, världen är pytteliten faktiskt. Det var ungefär bara piloter där. Och två tjejer som fick lyssna på pilotsnack hela kvällen, hehe. Jag hängde faktiskt med i samtalen nu, det känns att man har lärt sig mycket!! Sedan släppte de lite fullare folket igång med allsång och galen dans, hahaha. Sjukt kul! Vi hade så kul att en granne knackade på nån gång efter midnatt och var arg, hehe... Så då åkte vi hem till Särö :)

Igår var vi på bio och kollade på Rallybrudar, den var riktigt rolig! Värd att se :) Vi gottade med kärleksmums på café innan, och sen vräkte jag i mig popcorn på bion. Det har inte direkt varit någon hälsosam helg, haha, men ibland får man släppa på gränserna ;)

Så imorse var jag tvungen att krama hejdå för tillfället. Men vi kommer ses på fredag igen, om inte förr :) LÄNGTAR!!!! :D

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0