Onyttigt!!!

Som jag nämnde tidigare, denna helgen har inte varit hälsosam nånstans!

-Fredag: Hamburgare. Smörgåstårta.
-Lördag: Smörgåstårta (resten). Hamburgare.
-Söndag: Pizza. Kärleksmums. Popcorn.
-Måndag: Pizza (rester). Hamburgare.

Så nu borde jag leva på vatten i en vecka!! Haha. Fy jag tycker inte inte ens hamburgare är så gott, men vi har flängt runt så mycket mellan malmö, trollhättan och gbg så det har blivit nödlösning flera gånger om. Så nu till middag blev det en macka med skinka och gurka, en avokado med skagenröra och grönt te. Nu ska jag äta ett par klementiner med, så jag får lite vitaminer också.

Skulle tränat lite idag hade jag tänkt. Men nu har jag suttit här i 3 timmar utan att orka lyfta på rumpan, hehe, så det får bli en annan dag.



Kommentarer
Postat av: Frida

Jag känner igen det där, pizza hit och hamburgare dit. Ibland har man verkligen varken tid eller ork att laga mat! Låter som att ni hade en riktigt mysig helg du och Tim :) Puss

2008-11-17 @ 22:44:56
URL: http://fridascorner.blogg.se/
Postat av: Tim

Hej Johanna. Jag är intresserad av yrket som flygledare och har tänkt söka under hösten och såg att du går den utbildningen. Jag undrar om du har några tips som är bra att tänka på/göra för att komma in på skolan. Jag undrar även med vilka Tim gör sin pilotutbildning, dvs vilken skola eller vilket flygbolag. Med vänliga hälsningar Tim Wirenholt. Ps. Svara gärna till min mail.

2008-11-19 @ 15:06:07

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0