Hushållstips

I lördags var jag och mamma på Hem&Hus mässan (eller vad den kallas numera) på Svenska Mässan i götet :) Hittade lite smått och gott, bland annat denna kanonbra rengöringen, Fix-Universal. En sorts polerpasta som man kan gnugga på alla ytor med i stort sett. Speciellt diskho och badrum blir skinande. Det bildas en liten hinna på, så att vatten lätt rinner av och det håller sig rent och snyggt ett bra tag. Rekommenderas!! :) Även miljövänligt, hudvänlig och giftfritt och massa bra saker ;)



Fick även ett prov på ett tvättmedel som hette EkoRen. Miljövänligt och giftfritt. Testade det idag, funkade alldeles utmärkt. Jag gillar inte när kläderna doftar för starkt av medel som många tvättmedel kan göra, och EkoRen gav bara en nytvättad neutral doft. Jag använder lite sköljmedel som lämnar en alldeles lagom doft :) Jag ska nog beställa hem lite sånt tvättmedel.

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0