Godmorgon!



Att vakna till ljusterapi lampan var riktigt behagligt faktiskt!! :) Jag väcktes inte av att lampan tändes så sakteliga, vilket jag är glad över. Jag vaknade stilla till ett lugnt plonkande ljud, öppnade ögonen och fann att ljuset är riktigt behagligt på morgonen. Man slipper gå upp och tända en lampa själv för att vakna till, den sköter ju det automatiskt! :) Bra köp!! Men vi får se vad jag tycker om den i längden :)

Nu har jag snabbtestat i.d. pudret... Jag är lite osäker på hur mycket man ska ta osv, men det blev okej för att vara första gången. Det syns inte så mycket egentligen, jämnar till färgen bara. Jag är van vid flytande foundation som täcker ganska mycket, så att denna är ju lite annorlunda så sett. Men jag har ganska bra hy i sig, så denna blir nog alldeles lagom mycket "täckande" så att säga :)

Nu ska jag mumsa på havre&quinoa gröt. Ha en trevlig dag allihopa!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0