Oh baby :)

Idag har jag inte gjort många knop... Har bara fått läst pyttelite i min meteorologibok, börjar få panik inför skolstarten nu. Får läsa hela natten nu för att ta igen det :) Det har varit riktigt kvavt idag så jag har knappt kunnat tänka. Nu börjar det bli svalare så då kanske jag kan få läst :)

Malin ringde idag och berättade att de varit på ultraljud idag, och fått veta att det blir en liten pojke :) Så jag har beställt hem en söt grej nu som jag hoppas kommer passa.

Jag har funderat på det, om man kommer vilja veta om man får en flicka eller pojke när man själv ska ha barn i framtiden. Jag har alltid varit inställd på att inte veta, att det får bli en överraskning. Men samtidigt är det ju praktiskt att veta det innan, så att man kan köpa kläder och saker som passar till antingen pojke eller flicka. Visst kan man köpa kläder i neutrala färger, men ändå :) Jaa, men får väl se den dagen man själv står där :)

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0