Julstädning

Ja man kanske skulle ta och skriva lite ibland också ;) Jag har bara glömt bort och inte orkat blogga på ett tag.

Jag har ställt på min bil igen :) Lilla pärlan är så underbar att köra!! Hon mådde inte riktigt bra av att stå avställd utomhus, så då kan jag lika gärna köra henne. Det kostar lite mer, men det är det värt :)

Idag har jag storstädat minste vrå av lägenheten. Dammat allt, torkat av hela badrummet, köket och putsat och haft mig. Just nu står en plåt muffins i ugnen med! :D Inte så mycket julbak kanske, men jag har i alla fall klementinskal istället för citronskal i muffinsarna.. Ger det ett julpoäng ändå tro? ;)

Sedan måste jag säga att jag är grymt besviken på chokladkalendrarna i år! Vet inte om jag bara inte hittat de vanliga, eller om det bara finns den varianten jag har. Den chokladen smakar inte alls som det har gjort tidigare i livet. Inte för att det har varit bästa kvalitet på chokladen innan heller, men nu smakar den för fasen plast!!! Enbart konstgjort. Det är så illa att jag öppnar luckorna och slänger chokladen :P Usch!!

Hihihi, nu är det lite spännande på gång här, men jag vet inte hur mycket jag får berätta så här. Men åh vad roligt!!! :D ;)

Nu är muffinsarna klara!!

Kommentarer
Postat av: therese

vadå spännande??? sådär får man inte säga utan att berätta vidare!!! det är gryyyymt oetiskt mot dina vänner som döööör av nyfikenhet!!!!

(jag kanske bara talar för mig själv men jag står för det!! )asg

2008-12-15 @ 17:50:13

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0