Julafton

Vilken mysig julafton det har varit! God frukost, Kalle, julbord, dessertbord, julklappar... Dessvärre badade och bastade jag inte, då jag fortfarande hade rätt så ont i halsen i morse. Men imorgon har jag en aroma massage inbokad, ska bli lyxigt!!

Jag fick jättefina julklappar, är så nöjd och glad som man bara kan vara :)


Jag fick ett necessär-kit i tre delar, schampoo och balsam för färgat hår från Redken, Volumemaster från Björn Axén (perfekt till mitt platta tunna hår), en värmeljushållare, precisions-hårtrimmer för diverse kroppsdelar, godis från chokladfabriken i Åre, ett coolt midjebälte, en ursöt mjuk nalle och ett par varma angora strumpor.

Speciellt hårgrejjerna är kanon, nu när jag färgat håret och klippt det så fint så vill jag kunna underhålla det och inte låta det förfalla med en gång som det brukar göra. Och Redken är riktigt bra på hår, vad jag har hört. Vi får se om de lever upp till mina förväntningar :)

Imorgon blir det som sagt en skön massage på eftermiddagen, men redan på förmiddagen händer det roliga saker, men det kan jag inte skriva om här ännu, för det är en födelsedagspresent till mamma. Chansen att hon läser detta är lika med noll, but you never know ;) En surprise är en surprise.

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen med en bra fantasybok :) En fortsatt trevlig jul till er alla!! Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling med 3 gånger högre vinster än tidigare! Var med och tävla varje dag du med :-)

2008-12-31 @ 15:26:21
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0