Hem ljuva hem!

Vad skönt det är att vara hemma igen!!! Lugn, fint och inga bomber, bränder eller krutlukt i sikte. Perfekt!


Mamma hämtade mig i Malmö idag och så tog vi en sväng förbi Ullared på vägen hem. Trodde det skulle vara sjukt mycket folk en fredag före jul, men det var ganska lugnt. Knappt några köer och det var relativt att ta sig fram med vagn. Skönt :) Jag köpte enbart lite underkläder och en microfibergrejj till min bil :) Och Mamma Mia filmen, så imon kväll blir det filmkväll :)

Jag har även fått hem en HM beställning, tre koftor på rean, jättefina! Här är två av dem, en vardagligare och en finare till fest.


Nu ska jag sova, i ett underbart tyst, mörkt och tryggt rum... Natti!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0