1 december

I helgen kom älsklingen hem igen :) Så det har varit en jättemysig helg. Har även varit uppe i Trollhättan i söndags och hämtade mina vinterdäck, för jag ska ställa på bilen har jag bestämt. Hon mår inte bra av att stå avställd, stackarn :)

Nu är det julstämning här i lyan så gott det går :) Ingen adventsstake eller så, eftersom jag inte har någon fönsterbräda, men lite tomtar, klementiner, risgrynsgröt, chokladkalender och JULSÅNGER! :D Det är nästan det bästa med julen, man får plocka fram härliga underbara julsånger!! :) Jag har 1 december som en gräns, innan dess får jag inte lyssna på julsånger, så att jag inte hinner tröttna innan jul, hehehe.



Min söta mamma har stickat ett par supermysiga fina sockar till mig, så jag inte fryser i min dragiga lägenhet :) Tack mums!

Kommentarer

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0