Onsdag

Puh, det har varit en ganska tuff vecka i skolan. Vi har börjat med att ha instruktör med oss i simulatorn, så det är lite nervösare. Man skärper sig mer och tappar lite fokus, men jag tror man vänjer sig vid att inte bry sig om att de sitter bredvid. De är ju ändå där för att hjälpa :) Idag har vi börjat lite lätt med speed control i approach, att matcha farten på planen på väg inför landning så att man kan ta in dem tätare utan att någon riskerar att köra på en annan :) Jag flummade till det lite på mitt pass idag, men imon ska jag göra bättre :)

Det åskade riktigt rejält här idag, det kom in precis vid solnedgången. Jag fick ett fint kort från min lya på en vacker solnedgång med ett stort CB (åskmoln) bredvid. Molnet var mycket mörkare på riktigt, men lystes upp på kortet av omgivningen. Fräckt med en fin solnedgång och blixtrar vid sidan om :) Mitt lilla spöke kikade in på kortet ;)




Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer klara det fin fint =)

2008-08-14 @ 08:01:56

Klotterplank:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Nu är jag nyfiken, så:

Trackback
RSS 2.0